Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

Απόψε γέρασα...
Οι πλάτες μου βάρυναν,
το βλέμμα μου σκούρυνε,
το στόμα μου έσφιξε,
το ίδιο κι η καρδιά μου.

Απόψε έπαιξα...
Με τα χρόνια, αλλά έχασα.
Ήρθαν και πέρασαν.
Κι όσο κι αν ήθελα να είχαν μείνει,
αυτά έφυγαν.

Απόψε μάλωσα...
Με τη ζωή που έτρεξε.
Κι ο χρόνος κύλησε
κι εμένα μου διέφυγε
πως έπρεπε να ζήσω.

Απόψε μέτρησα...
Τις πληγές που εγώ άνοιξα
και που άλλοι δεν μου έκλεισαν.
Τα λόγια που ειπώθηκαν
και που ποτέ δεν έσβησα.

Απόψε έπαψα...
Να μετρώ, να νοιάζομαι,
να παίρνω, να μοιράζομαι.
Απλά έπαψα!

(c) Ίρινα Καλογεροπούλου - Μαστρογιάννη

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό,με συγκίνησες!...ίσως γιατί βρίσκομαι στο μεταίχμιο της 3ης ηλικίας κ υπό το βάρος μιας έντονης συναισθηματικής φόρτισης....για προσωπικούς λόγους.

Ms Nicole's English Corner είπε...

Υπέροχο!

Ms Nicole's English Corner είπε...

Υπέροχο!

Δημοσίευση σχολίου

Template by:

Free Blog Templates