Σάββατο 31 Μαΐου 2014

ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ ΤΡΕΛΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗΣ - ΗΜΕΡΑ 1η

Κλαίνε τα μάτια μου, για σένα... Κλαίει η καρδιά μου, για σένα... Κάθε πόρος του κορμιού μου στάζει φθόγγους από το όνομά σου, στάζει ανάγκη, στάζει απελπισία. Αν με κόψεις, εσύ θα ξεχειλίσεις από μέσα μου κι όχι αίμα.

Ξέρεις ποια θα ήταν η τελευταία μου επιθυμία; Ένα φιλί σου! Τα χείλη σου ν'απορροφήσουν τα δικά μου, να με ρουφήξεις μέσα σου και να'μαστε πια ένα. Να μην υπάρχει χώρος, να μην υπάρχει χρόνος μεταξύ μας! Να ξυπνώ όταν ξυπνάς, να με κοιμίζεις όταν δεν με χρειάζεσαι, να με κουβαλάς μαζί σου πάντα.

Δεν ξέρω, ίσως και να'μαι άρρωστη. Ίσως να καίγομαι τόσο πολύ από πυρετό κι όχι από σένα. Ίσως και το μυαλό μου να σαλεύει όσο περνά ο καιρός. Εκεί θα με οδηγήσεις άραγε, στην τρέλα; Να βλέπω πράγματα που δεν υπάρχουν; Να ζω με το φάντασμά σου; Έστω! Αν έτσι το θελήσεις εσύ, εμένα δεν μου πέφτει λόγος. Ακόμα και αλυσοδεμένη με έρωτα να μη με είχες, πάλι θα υπάκουα στις επιθυμίες σου. Τόσο σημαντικός είσαι για μένα που εγώ δεν έχω λόγο ύπαρξης από μόνη μου...


(c) Ίρινα Καλογεροπούλου - Μαστρογιάννη


*Φωτογραφία από secretliveschi.com*


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Template by:

Free Blog Templates