Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΟ

Αν η αγάπη είναι κάτι το ιερό,
θα ήθελα να μου την κοινωνήσεις.
Εσύ, ο αμόλυντος στα μάτια μου,
να μοιραστείς με μένα, την ανίερη,
το θαύμα της...
Με μια γουλιά από γλυκό κρασί
μέσα από τα χείλη σου
να μου προσφέρεις την υπόσχεση για αιώνια ζωή,
μαζί σου...
Κι εγώ ν'ακολουθήσω τη διδαχή σου με ευλάβεια
και χωρίς καμμια αμφισβήτηση
να παραδοθώ σε σένα.
Να με κάνεις κοινωνό ελπίδας και ονείρων.
Τα βράδια να σου εξομολογούμαι
τα πάθη μου για σένα
κι εσύ να εξαγνίζεις την ψυχή μου 
μ'ένα σου άγγιγμα.
Να σου προσφέρομαι
και να δέχομαι ταπεινά τη χάρη σου.
Το φρόνημά μου να είναι ελεύθερο,
αλλά εγώ να παραμένω πιστή
στο θέλημά σου.
Αμήν.



(c) Ίρινα Καλογεροπούλου - Μαστρογιάννη


*Φωτογραφία από www.thewinecellarinsider.com*





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Template by:

Free Blog Templates